week 3 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Steven Ruiter - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Steven Ruiter - WaarBenJij.nu

week 3

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

01 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

hallo allemaal, het is nu 3 weken dat ik in Bali ben. de afgelopen week heb ik door gebracht in het in da logde hostel. het westen een heel erg mooi hostel met uitzicht over de rijstvelden. Ook hier heb ik weer ontzettend veel mensen ontmoet. In deze week heb ik mijn eerste yoga les gehad. wat erg gaaf was om te doen, ook heb ik me eerste Balinese kook les gekregen. Het is erg leuk om te zien wat voor kruiden/groente ze hier allemaal gebruiken. Afgelopen woensdag wilde ik vanuit Ubud naar Sanur gaan om daar op het strand te chillen, maar zoals ik zelf al verwachten nam ik de verkeerde afslag en reed ik de verkeerde kant op, na ruim anderhalf uur door te rijden besloot ik toch maar even de weg te vragen, wat 40 minuten rijden met de scooter moest zijn was nu 3 en half uur geworden.... de man aan wie ik.het vroeg nodigde me uit om naar zijn koffie plantage te gaan en heb daar de beste koffie van de wereld gedronken (luwak Coffee). uiteindelijk wad het dus toch niet zo erg om verdwaald rond te rijden. daarna heb ik nog wat dagen in het hostel en er omheen gezeten. gisteren ben ik weer terug naar Lovina gegaan om daar me vrienden op te zoeken die hier nu 2 weken op vakantie zijn. vandaag hebben we een dolfijnen tour gedaan en wat gesnorkeld. morgen hebben we onze eerste duik en heb daar ontzettend veel zin in.
heb inmiddels ook weer me telefoon terug met me oude nummer.

groetjes uit bali
en tot week 4

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Actief sinds 22 Maart 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1579

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 04 December 2016

Bali

Landen bezocht: